Everything happens for a reason =)


eira rose

Monday 29 November 2010

Woodland Resort, Taman Negara :))

Hai..saya sudah berada di Malaysia..uyey! Hehehe.
Oooopsss..memang kat malaysia pon..takkan kat siam lak ye tak? Hee!
Kursus Kat Taman Negara memang BEST.
Tempat dia sumpah cantik gilaaaaa! Nyaman je..huishh.
Aku tak rase mcm pergi kursus..tapi rasa mcm pergi makan angin.
Banyak aktiviti melagho..haha.
Sakai kan..okay fine..mari cuci mata sebentar..

UKM nex TOP MODEL..hahaha!


bro izwan( urusetia), kak intan, me


Nie team BUNGA LAWANG..haha semua ade gelaran..
Saya ialah adik..@ acu (paling muda okay)


Bersantai di restoran terapung..milo ais 1..(dats why suara aku mcm ala ala bapoksssss dah nie..hamik kau batuk2 minum ais..degil..! )


Ouh my~ ade bran tak bagi ucapan begini? (without ada text tauuu..)
sempoi tak? hehe



Mari ke kanopi walkway..uyey!


Zasss! Saya ada penyakit gayat..(mula2 je laaa..hihi)


Dalam boat..menuju ke MUTIARA TAMAN NEGARA.. ;)


Saya kurus kan? Ahahaha!

Sebelum dicampak ke sungai..haaa tak payah nak cntrol macho sangat yeee bro..gelis


Semasa kami dicampak ke dalam sungai (water confident)..huahua!


Alamak..bro ni potong betul la..
org nak besantai ala ala mat saleh pon takleh..hehe :))


kak anis, kak intan n me :))


MJ.bro miezul.bro rusdi.kak farid.kak anis.dian.kak ida.me

Okay..dah layan?
Banyak lagi..tapi..kang korang muntah pulak tenguk banyak2 gambo aku kannn..
kah kah kah!
Walaupun keje bawah satu universiti..tapi tak semua yang kite kenal kann..so kursus cmnila yang buleh merapatkan silaturrahim..sambil2 timba ilmu. Betul..?
Dan..macam2 orang yang aku jumpa..
mcm2 perangai yang aku tenguk.. :))
i just need a lot of faith.

eira

No comments:

Post a Comment