Everything happens for a reason =)


eira rose

Thursday 11 November 2010

Bergaduh kerana lelaki?

Pernah bergaduh kerana berebutkan lelaki?
Yeayea..saya pernah!
(Kalo aku jawab mcm tu, sila bagi pelempang 40kali ye?)

Ni ada tips2 nak hadapi perempuan yang suka serang2 orang tak tentu pasal.

Jika dia serang disebabkan,

1. Pakwe dia 'cucuk jarum' korang. (ngorat2 gitu)

~ Mesti korang akan ckp bukan aku yg kaco pakwe ko, pakwe ko yg kaco aku..! Kan kan?
Tak payahhhh..jangan ckp cmtu.
Bagi dia ayat nie..

Gua rasa lu tak bape nak cantik kot..tak pon lu ni tak hot sgt la mcm gua. So gua rasa lu kena jadi cm gua la. Sbb gua bagus dan HOT pulak tu. Kire kalo brad pitt ke justin bieber nmpak gua ni mmg dorang pon suka gua kot? Lagipun gua tenguk lu ni gelabah je kan. Laki tak suka pempuan KELAM2 ni.
Dah. Pastu blah. Mesti perempuan tu terus sedo diri daripada meroyan.

2. Cemburu

~ Korang mesti akan cakap, eishhh saya takde apa2 ngn BOYFREN awak..we all kawan je tak lebih dari itu ponn.
Fine2.Tak payah dah jawab cmtu. Jwb cmni,

Gua rasa gua takda ape2 pon yang lu nak cemburu. Tapi kalo gua yang rase takde apa2 ni pon lu nak cemburu lebih, lu pulak ada ape ye? Lu lagi la takde apa2 kuase dua ye tak? Hell*

3. Korang dituduh perampas

~ Korang mesti akan jawab, saya tak tahu cinta tu bermula dari mana. Tapi kitorang memang saling sayang menyayangi. Kan? Hell kalo jwb camtu! Lagi korang kena maki ade lah.

Sori la gua terampas bf lu. Gua mmg dah biase dah rampas2..eh bukan! Gua dah biase dah boifren2 orang suka kat gua ni. Slalu gua bolayan je. Tapi ngn bf lu ni gua betol2 tangkap cintan pulak. Gua ingat nak test2 je. Dia romentik betol kan?? Patutla lu sayang lebih eh?

Hanginnnnnnn kannnn?
kahkahkah.

Soo selamat mencuba.
Apa2 pon, tak elok kan gaduh2 sesama kaum. Ape la nak direbutkan sangat?
Kalo laki tu curang, anggap je dia bukan yang terbaik utk korang.
Tuhan nak tunjuk tuuuu..so bersyukur cepat! Dh terang2 tau dia tak baik. Iskkkk.

Be RASIONAL. Be GUD. Be ORIGINAL
lots of faiths,
eira

5 comments:

  1. ak ske entry nie!!!!
    Allah nk bg yg terbaek utk aku!!!
    thanks a lot kawan!
    ngeee~

    ReplyDelete
  2. tapi cm ne plak yer pompuan tu yg merampas, dy yg duk serang2 kite yg da pun clash ngan exbf kite ni..means pompuan tu new gf kpd exbf kite ni la..xpaham la..slalu sgt menganggu..siap menyamar kt fb orang..pelik la..cm ne lak nk berbahasa ngan pompuan jenis cm ni..bgtau ckit..kgsi2 idea...

    ReplyDelete