Everything happens for a reason =)


eira rose

Tuesday 9 November 2010

Saya suka..

1. MAKAN. okay..ira dan makanan mmg tak dpt nak dipisahkan. Kahkahkah. Dulu aku benci makan. (penah ker??) Haha. Aku hanya tidak makan kalo otak aku serabut smpai takleh nak pikir ataupun ketika aku tido.

2. TIDO. walaweih. Ape ke haven sgt tidur itu. Walaupun saya morning person (ecece) tapi saya mmg suka tido. Boleh tido dgn tidak menyedarkan diri walopun ade 56 miskol. Kahkahkah. Hell betul kannn.

3. SHOPPING. Penipu la kalo ngkorang tak suka kan? kan? Fine jgn nak suka sngat. Duit abes shopping apa pun tak dapat. Selagi duit tak habis, selagi tu la nak membeli betul? Haha. Tolong ingatkan saya kawan kawan.

4. BUAT RAMBUT. Hehe bukan buat rambut palsu ye. Tapi tukar2 hairstyle. Sbb saya seorang yg cepat bosan tenguk rambut saya sama saje. Hish.

5. TENGUK CERMIN. perasan lawa itu adalah saya. Kahkahkah.

6. MANDI LAMA. Haaa tabiat dari masa belajar dulu. Hosmet lama mesti akan suruh aku mandi paling LAST sekali sbb aku mandi lama. TAPI aku siap paling cepat dari dorang yang mandi awal tadi. Hehe well~~~ Kurang 1 lebih satu kannn.

7. BERCAKAP. Ow okay. Bosan asik dengar saya bercakap? Hehe. Kesian. Sila lah paham jika saya serasi dengan anda kemungkinan saya akan bercakap tanpa henti. Idea mencurah2 bila dah mula rapat. Hehehehe. Sila layan saya ye?



------------------------------------------------------------
Kau tak suka tak apa. Ouh apa ku kesah. Hehe

lotsoflove,
eira

No comments:

Post a Comment