Everything happens for a reason =)


eira rose

Monday 1 November 2010

Buat gadis yang saya cintai :)

Pagi pagi bukak blog tenguk niesa update sumting.
OMG..! I miss you too hunnie..miss youuuu badly..!

*crying

Saya pon rindu bila kita gelak sama sama..
Rindu bila dengar salah sorang membebel..
Rindu bila kita nangis sama sama..
Rindu study sama sama..(meniru pon sama sama)
Makan sama sama..
Meronggeng sama sama..
Same mcm niesa, saya pun rindu tym 'mabuk2' bersama..sumpah saya rindu!
Sama sama mengingatkan..
Kadang kadang bengang2..tapi..
Kita still bersama..

**mulut cam haremm?

Kahkahkah..i like ur statement niesa..
Walaupun tiga2 mulut laser tahap nak matinye..
tapi tak penah pulak kite sentap2 kan?
TAK SUKA? cakappp terusss dan teluss..hehe
SEMUA rahsia kita kongsi..tak de sikit pon yang tertinggal saya rasa.
N orang yang mula2 saya akan cari untuk bercerita, kamu berdua lah..
Sbb kamu berdua sgt memahami..dan boleh DIPERCAYAI..
i love both of you sooo much!


Kamu berdua kwn comolot saya..
Kamu berdua sangat cantik..
Kamu berdua sangat baik..
Kamu berdua kawan terbaik yang pernah saya ada..!!

Kite kawan sampai bila bila ya?

eira

No comments:

Post a Comment