Everything happens for a reason =)


eira rose

Monday 22 November 2010

Hari ini saya tak makan NASI.


Hadoi..semangat betul i nak diet kan?
Nak kurus..sebab i nak kalahkan scha al-yahya yang dapat 'hot chick award' masa shout award yang lepas.! Thun ni i bagi peluang laaa kat dia. Tahun depan plisss vote for me ya?
Hell bukan? Hahaha.

Sila bagi pelempanggggg sekali supaya aku sedar akan diri ini..


Okay fineee..tenguk kaki mereka itu..gile kecik. Mcm besi cerucuk je aku tenguk..huahua~
cantikkk kannn? Bertuah ABANG awal ashari..gelisss okay abang2 bagai..! Haha




Haaa..ni cik fasha sandha.

i adore her so much laaa..

Shes very very beautiful.

Suke betul tenguk dia. My favvy okay?

Tak kesah la korang nak ckp dia JAHAT ke..GEDIK ke..PERAMPAS ke..ala..mcm korang baik sangat nak kutuk2 orang lain. Kan? Lantak la dia...janji dia cantik n i likeee!

Jangan suka melihat kepada kain orang yang koyak, sebab kain kite pon kadang2 terselak dan boleh terkoyak ditiup angin. Awas yaaaa? Hehehehe.


Agak2 bila aku boleh kurus begini. Dia tak kurus sangat. Tapi tip toppp! I like..!
Adakah ini entri seorang lesbo? Kahkahkah.

Yaaa..saya gemar melihat wanita wanita cantik. :))

Boleh bagi jawapan tak bila boleh aku kurussss n tiada keLEMAKan di dalam diri?

Opppsss mcm tak besyukur je kannnn..hadoi~

dilema (ker)

eira

No comments:

Post a Comment