Everything happens for a reason =)


eira rose

Wednesday 20 October 2010

sexual harrassment?

Sekian lama aku tidak membuka YM ku.
Hehehe.
Bukan ape..bosan la bukak menda tu.
Bukan nak sembang ngan sape pn. Melainkan ngan kawan2 aku saje bila ade gosip hangat.
Hahahaha.

Someone adding me..

Nama cam perempuan okay.

someone : hai miss eira. how are u?

aku : fine tq..sori who are u?

someone : i a**m. u keje or study?

aku : sori a**m mana ye? kite kenal ke?

someone : maybe kenal. u penah buat **** tak?

aku : u ni sape eh??? Sori la i tak kenal u..

someone : takkan tak penah? jawabla dulu soalan i..u nak tenguk i m***n**p tak? u suka yang big or long?

aku : u ni gile ke ape? i never have any experience on that ok..n please do not ask me all those stupid question.

someone : betul ke u tak pernah? u suka skill ape? i just nak mintak pendapat u..u nak tguk tak i m***n**p ??


aku : please get the hell out of my life!!!!

Dia tak puas hati agaknye..then dia invite aku view webcam dia. Macam la syial........!!
Terus aku spam dia. Bodoh..bodoh. Aku ingatkan kawan kawan aku.
Nama cam pempuan.
Korang pun mesti penah kena kan?

Sgt kesian dengan laki2 begitu. Gersang sngat ke?

Haishh..lelaki makin kurang..mengapa masih ramai yang songsang?
Di manakah pemimpin wanita ke jalan yang sebetul2nye?
Adekah lelaki seperti itu yang diharapkan?
Dayus sungguh engkauuu.

Pikir2 kan lah ye.. :)

lotof faiths,
eira

No comments:

Post a Comment