Everything happens for a reason =)


eira rose

Wednesday 20 October 2010

Saya LESBO :)

Hahaha.
Anda tahu apa itu lesbo?
Lesbo or lesbians.
Di mana ini merupakan sifat perempuan yang bernafsu dengan melihat kaumnya sendiri.
Wut about gay?
Hahaha..mahu tenguk gay? Pegilah ke kawasan rumah saya.
Nescaya kamu akan dapat melihat GAYboi melambak2..sampaikan kepala hotak aku pikir, mana perginya lelaki sejati di KL ini..? Hehehe serius macam lautan GAY.. berpeluk dan bercumbuan sesama sendiri di khalayak ramai..apekah???

Dulu aku penah letak status FB aku beginiiiii

''saya lesbo, jadi saya tidak berminat dengan lelaki. Sekian"

Rase nak lempang aku tak?
Hahaha..sape yang pernah terbaca, terkomen, mesti tertanya2 kan?
betulkah? mengapakah? is it real bebeh?
Then ada pulak member2 lesbo aku yang komen..

"sayang..i miss youuuu..mmuah! da lama tak comolot ngn ko.."

Haaa begituuuuu..lagi la merunsingkan ramai pihak kannnn.
Then ade la yg mesej kat inbox aku..

'eleh...macam la aku nak ko sangat..tak payah nak tulis status mcm tuu..beria lebih.'

ade juge berbaur beginiiii...

'i rasa kalau tak silap ada nampak u last sunday dekat midvalley..but ur fren semuanya perempuan..soo betul lah u ni lesbo ye?'

Hahahahahaha.
Mengapakah?

Okay okay takpe..
Sebenanye just nak beritahu..walau siapa pun anda, jika anda tidak mengenali saya, anda sebenarnya tidak layak untuk bercakap mengenai saya ye.
Tak kenal maka tak cinta kannn..soo..jgn lah melihat pada luaran.
Kenal dulu baru komen :)
Saya lesbo? Anda ada jawapannye jika anda mengenali saya..

Kalau kecewa dengan seseorang kena jadi songsang ke?
Ohmygod..dunia akhir zaman..
Nauzubillah...

Saya keciwa atau saya bersedih, saya masih punyai kawan2 comolot saya.
Hehehe :)

p/s : kawan comolot = kawan2 pempuan yang sangat2 rapat dengan saya.

Songsang kerrr? Lu pikirlah sendiri ye.

lotsoffaiths,
nazirah roslan

No comments:

Post a Comment