Everything happens for a reason =)


eira rose

Friday 22 October 2010

Bertudung ke tidak..?

Bertudung...
Tidak bertudung
Hehe..entah kenapa ye aku rase something tauuu..haha. Rase mcm nak pakai tudung.
Hoiii..tapi bukan sape2 suruh ya..ni dari hati.
Tapiiiii..(lagi) takut just hangat2 taik ayam katik je kangg..
dulu dah penah try..haha
Pastu bukak balik..hahahahahaha seems like takde pendirian lak kan.
Bukan ape..aku tak suke la bile ade yg pakai tudung tapi perangai mengalahkan ape je kannn.
Memalukan org yg pakai tudung je..vetol tak?
Dan kadang2 aku rase yang tak pakai tudung ni lagi mulia pulak.
Bukan ape ye..kalo pakai tudung, nampak baik..tapi hati ko busuk ape pon tak gune kannn..
Hipokrasi..yaaa begituuu..<---dun like
Tapi..bertudung itu kan tuntutan agama.
Jadinye..tunggu yaa..
InsyaAllah..bila smpai masenye, korang jangan terkejut beruk pulak yek.
Hehehe..
Teringat kata kata seseorang..
Bukan sebab kamu bertudung atau tidak, tetapi sebab kamu adalah kamu. :)
Sooooo..be urself.
Tak bertudung tak semestinye jahat.
Bertudung pula tak semestinya baik..
FAHAM?
Kawan2 saya pun ramai yang tidak bertudung, tapi mereka ada hati yang baik.
Saya juga sayang akan mereka..uyey!
Ni gambo mase belajo dulu. Mcm ustazah gitu kan kan kan?
Muke inesen gila macam baik (ker)
Hahaha..tapi aku tak hipokrit mcm kauuu..!!
Fine aku takde mood..
Spoil betul la..
Susah ye kau nak jadi jujur??
watahell..
Sebelom aku tulis perkara2 yang boleh menghilangkan keayuan aku (ayu ker), lebih baik aku stop.
Ciauuu!
Chop2..! Cannot la..ira is a very2 cool girl. Soo not suppose to marah2 la kann.
Rilek2!
Skang gelak besar2..Hahahahahahahahahaha!
penin kann?
eira

No comments:

Post a Comment