Everything happens for a reason =)


eira rose

Thursday 14 October 2010

Inilah jawapannya....

Semalam ai marah kan?
Marah sgt kan?kan?
Hari ni tak marah dah..hahaha

Budak tu pun aku tak marah dah.
Tiba tiba aku baik hati aku dah lupekan.
Haishh susa la jadi org cepat sejuk nie.
Haha..

Fine fine. Lupekan.
Tak baik up2 diri. Kikiki.

My senior mase skolah dulu.
Tibe2 tanye..eh ira..ko pakai produk ape eh?
Share la ngan akak..
Berkali2 dia tanya.
Akak opis aku pon penah gak tanye.
Ramai tanye kan??
Haha..muke hancuss cmni mana ade pakai produk2.

Ni jawapan aku.
Saya pakai SKII la kak..
produk luar negara..
bagus gila..harga pon mahal..
mesti elokkkk..akak mampu ke nak pakai??

Wah3. Biadap kauu.
Hihi..

Senang je.
Aku tak pakai produk mahal2.
Aku pakai nie..



Kaler pink gituu :)

Harga dalam RM13.

Boleh dibeli di Watsons atau Guardian.

Sesuai untuk semua jenis kulit.


Okay. Krim muka?

OO..sori itu karut semua.

Hehe..i pakai bedak saje okay :)

Honestly dulu ade gak pakai bukan2.

Nak cantikkkk kannnnn.

Tapi muke tak tahan n takleh nak terima.

Jadinye..besyukur lah ye dengan ape yg ade.

Muke i tak licinnnn sgt pon.

Tapi insyallah tiada jerawat melanda :)

bagi kulit yang bermasalah, aku syorkan pakai sabun ni.

Boleh juga diguna sebagai sabun mandi :)

Sangat2 berkesan. Serius.

Hosmet,kwn baikkk sume dh follow pakai menda ni.

So kalo rase2 muka nak licin, sila lah cuba syg!

Sekiannn.

Sedikit perkongsian untuk semua.

lotsoflove,

eira

No comments:

Post a Comment