Everything happens for a reason =)


eira rose

Thursday 14 October 2010

Di sana dan di sini

I've got 52 unread msg in my FB.
Wahaha.
Tah zaman bila bila punye msg aku pon tak tau.
So..takde mase nak baca baca msg yg tak penting.
Poyo perasan betul kauu..haha.
Sape nak tolong delete kan?
Nah passworddddd..hahahaha. okay2 fine. blah la kepada diri sendiri. :D

Serius.
But this person punye msg buat aku tertarik.
A msg from a girl..yes.
Then aku reply.
Reply again n again.

Dia crita betapa sedih n kecewa nya beliau apabila perasaan beliau dipermainkan
Sudah tentu la laki tu tak rasa ape ape pun kan?
Menghilang..setelah kau berikan harapan yang punahhh.
Bongok betul la.

Bagi aku, laki laki mcm ni PENGECUT.
Kenapa ko tak terus terang je kalau ko tak suka?
Hishh..jap eh..ngah emo nie.
At least, ko bagitau..

Ok skang ni gua dah taknak lu. Lu ngan gua putus sebab gua dah bosan dengan lu.

Senang kan?
Mmg la sakit..tapi kalo ko tgalkan tanpa pesan lagi sakit dol.
Aku tak berpengalaman lagi bab2 tanpa pesan ni.
Eh entah..ade ke? Jap2 nak ingat..
Kalo ade pon mngkin aku tak perasannn..haha ape dikesah dgn org yg bongok itu kan?
Ko nak blah, ko blah la..ade aku concern?

This guy dah berkali2 buat perangai kot.
Aku pon mmg bencii dia sbb buat kwn aku cmtu.
Kesian tau tak?
So..sayang2 ku, dah terbukti dia mmg tak layak dibuat boifren apetah lagi wat laki kan?
Hargai orang yang tau nak menghargai kita okay?

mcm anti lelaki je kan aku ni? Hahaha.
Jgn salah anggap ye.
Aku ade mr.SS aku..so aku bukan lah lesbo mahupun penkid..

Insaf insafla dari buat org terluka ye tak?

Tidak akan dirimu berasa gundah, jika kau benar benar mengerti apa yang kau cari.

Renung renungkan, selamat beramal. :)

Ya Allah..gimme a lot of faiths.. Amin.
eira

No comments:

Post a Comment