Everything happens for a reason =)


eira rose

Monday 11 October 2010

Pegang-pegang (^_~)

Jeng jeng jeng!!

Sape suka pegang pegang sila main ice skate. Hahaha.
Sebenanye nak bagitau aku dah merasa dah main ice skate kat sunway pyramid.
(tiba tiba lubang hidong jadi beso..megah beno la kannnn..wekk!)

Hehe..satu je yang aku dapat simpulkan daripada permainan ini.
Kenapa tajuk entri pegang pegang?
Haaaa..jgn la pkir negatif.
Cuba jadi mcm saya..olwesssss positif. Wakaka (pesen gelak mr. SS).

Ok..back to the topic of pegang pegang ye.
Bagi org yang mula mula main ice skate cm aku dan ain, sangatla penting apabila bermain ice skate smbil memegang dinding di sekeliling gelanggang itu.
Haha..kalo tak, mampus terjatuh okay.
Sangat sakit.

Bagi yang datang bermain dengan boifren,skandal lantak la ape pon kan ade aku kisah,time tu la nak manja manja gedik gedik telebih. Hehehe.

Aweks :Sayangggggggggggg...i takuuuuuutttt la..licin sangattt tauuu......awhhhhhhhhhh..(sambil membuat mulut muncung mcm cencurut cacat)

Hahaha. Watahell la. Tak macho langsung perempuan itu okay.

Balaks :Takpe sayanggggggg..i pegang tangan youuuuuuuuu ye..jangan takuuuuuttt...i ade sayangggg. (muke gatal campor bahagiaaaaa..haha)

Lagila watahell kuase dua. Kahkahkah. Gelissssss.

Aku dengan macho nya lalu dan meluncur di depan kapel itu tadi.
Sila paham aku jeles ye. Malas nak tenguk adegan adegan 18sx.
Saya bawah umur muda remaja dan solid sekali. Tak elok menonton adegan adegan itu.
Kotor pemikirannnnnnnnn nanti. Haha.

Eh sudah sudah.
Sangat best perasaan ini bila dapat meluncur dengan baik sekali.
Dalam hati, nape la mak ai tak hanto main ice skate sejak kecil?
Boleh pakai skirt pendek baju ketat (mcm dlm tv) meluncur atas ais ni.
Haha..halo anda mau tunjuk lelemak anda pada sape?

Takpe. Tak nak pon. Kang meleleh air liur masing masing plak.
Yang pempuan rase nak bunuh diri lak sebab melampau jeles kannnn..hahahaha.
Sangat keji statement itu tadi. Ok abaikan ye.

Kesakitan apabila terjatuh?
Jujur ya. Sakitnya masih segar terasa lagi. Tapi disebabkan aku macho dan holiau, sakit tu tak tergambar di wajah aku okay. Mengada lah nak sakit sangattt pon.
Tapi ain? Aku rase lebih lima kali dia jatuh. Kesian sangat tau..sampai lebam tangan dia.
Tapi adatla..first time main kan.
Rilek ye sayang..nest time kite main lagi. Hehehe. :)

Bagi aku, sape yang CoNfident + BeraNi.
Konpem boleh main! Serius. Maybe aku takde masalah sangat sebab aku dah biase dah main ice skate dari kecik kat ober sea dulu. Well well well.
Hahaha. Memang penipu lah kannnnn. Sila buat buat pecaya.

Gambo nak upload banyak sangat pon takleh. Sebab time tu takleh nak snap pic bebanyak. Dilarang membawa henpon atau camera. Sila paham ikot peraturan ye.
Pasni korang boleh bawak anak anak,awek awek,pakwe pakwe,skandal skandal,mak bapak korang main ice skate kat sunway pyramid.
Kalo bawak skandal, pastikan awek atau balaks korang memang konpem tak de kat situ dulu ye.
Haaa kalo kantoi padan muka kene hentak, aku tolong gelakkan. Hihihi.
Pastu tenguk tenguk pasangan korang pon buat benda yang sama..hamikkk kau.
What u give, u get back la bebehhhhh.

Mr.SS jangan nak buat begitu ye..nak kene cubit keee??? Haha..

Sedikit info main ice skate :

Hari biase: RM13
Hari Cuti : RM 18
Glove : RM8
Sock : RM5

Jadi..kalo nak jimat, sila bawak glove ngan sock dari umah ye.
Bawak la duit yang mencukupi kalo terasa nak bawak awekssss. Wahaha.
Sebab lepas main, konpem penat dan bepeloh..bila penat, nak minum.
Haaaa nak minum ice blended kat SR (secret recipe) aje..cane?
Kalo minum kedai lain, tekak gatal la sayanggggggggggg.
Nasib kauuuu la labuuuu. Hahaha.
Sekiannnnn.

No comments:

Post a Comment