Everything happens for a reason =)


eira rose

Sunday 10 October 2010

Dilema wanita GemokkkKKkk!!!!

Haha. tension tak entri tu?
Adoiii..camne nak kurus semula ni?
Penin arr..
Okay..arini aku upload gambar2 tergemuk aku.
Benci melihatnya. Tapi..sila terima hakikat ya eira ye.
Wahaha.


Okay ini pic da latest ya. Ye saya tahu, saya nmpak agak chubby di situ ya. Tak payah cakap. Tau dahhhh..


Ni lagi satu..haha sila gelakkan diri sendiri. Hahahahahaha.
Oi..dah2..melampau okay..



Gemuk tak? Gemuk kuase dua okay.

Ain, ko nmpak lagi kurus dari aku. Melapampauuu jeless.
Eiiiii~

Agak2 kalo aku join gym (refer gambo kat belakang tu) boleh jadi ketak2 tak? Wakaka. Tapiiii.....plissssssssss saya nak instructor saya yg hensem hensem macho badan berketak ketak saje boleh? Bukan ape, supaya semangat nak membina badan tu membuak buak di dada. Hahaha..begitu. Sangat biadap okay? Mampus kalo sayang saya baca ini. Woi..sila abaikan tadi tu ye. Main main je. Haha.

******************************

Dah muntah ke belom tenguk gambo2 tu tadi?

Sudah muntah atau belum tidak menjadi permasalahannya sekarang ini ya..skang sila bertindak ikut arahan.

Okay..mula mula kosongkan pikiran korang semua. Pejamkan mata!!!

Lupakan gambo2 gemuk aku itu tadi sekarang.

yeeeee sekarang juga!

4....3.....2......1....~~~

Dah lupa? Bagussss.

Jom..kite pegi makan! Hahahaha.



Wahahaha. Tak insaf insaf minah ni. Sudah la badan makin comel (nak juge tuuuu..layan kan je la) makan tak hengat.

Okay..amik kauuuu..Yogurt Cheese Cake dengan ice blended chocolate. Waahaha.

Layannnn..bila nak diet ni? Esok kite mula diet ye. Bila esok, cakap tomorow la diet ye. Pastu sampai bila nak main bedal makan je aku pon tak tahu. Sila la paham nafsu aku besar terhadap makanan. Ouh tidakkkkkkk..! Kenapa makanan itu sangat lazat?

Haishhh!!

Sila salahkan elyn said.

elyn : Aku tenguk ko takdela gemuk pun. Sedap-sedap mata mandang je. Nak kurus camne lagi.

aku : yeke? betul ke? (kembang kempis hidung aku) sambil tenguk cermin.

aku : ermmm..aku nak kurussss la...

elyn : kurus kurus sangat tak elok la..mcm ni dah okay.

Haaaa..dalam dilema tak? Wahahahaha. Salah siapa?

Aku pecaya elyn, sebab dia jujur..hahaha! Tapi..takpe,jangan riso..skang bulan 10 kan? Bulan 12 tenguk la kelansingan jiwa dan raga aku. Jangan toleh 2,3 kali kalo jumpa aku time tu. Plisssss..nati aku rase hot plak. tolong ye..haha! Gelabah.

LotsofLOVEforMR.ss :)

No comments:

Post a Comment