Everything happens for a reason =)


eira rose

Monday 24 October 2011

Tolong ingatkan aKu :P

Dulu aku penah hapdet kan pasal berat aku yang 62kg tu kan kan?
Bapaklaaaa gemok mok mok kan?
Tapi dengan bantuan dan sokongan daripada kawan - kawan dan juga keluarga, (sebab tunang aku tak sokong aku on diet) aku dengan suksesnya dapat turunkan 8 kilo dalam mase 2 bulan. Alhamdulillah :)

Bermakna berat aku 54kg. Betul?

Tattapi, daripada raya ritu aku x jaga langsung cara pemakanan aku. Ntah. Main bedal je. Sangat biadap terhadap diri sendiri, so berat dah jadi 55.6kg. Bermakna berat aku naik almost 2 kilo. Viadap kuasa dua!

So, dengan rasa iri hatinya (kepada org yang kurus), saya dengan rasminya menyatakan bahawa mula hari nie, saya on diet saye balik! Fuhh!

Jgn ajak saya gi makan tempat sesedap.
Jgn ajak saya makan NASI.
Jgn hidangkan makanan lazat2 untuk saye.
Jgn sebut pasal WONG SOLO..thats my favvy bcuz the ayam the penyet verylah the best!
TOLONG ingatkan supaya saya meminum ayor masak bebanyak n take my breakfast.

TQ doling doling ku. Muah2. ;p

**Ni semua gara-gara dok belek2 majalah yang ade gambo2 pengantin yang slim melimmm kat umah ibu semalam. Ahhh..pitam!

oklabai.

eira

No comments:

Post a Comment