Everything happens for a reason =)


eira rose

Thursday 6 October 2011

Ce senyum ce senyum..!

Takde nak hapdet sangat.
Keje 3 minggu ni memang stress gila vavoon.

Tak tipu.

Janji aku nak buat baik2 ngan bos. Hujung tahun aku mintak tuko gi UKM Bangi.
Nak kawen oi~

Hahaha.
Oh ye.
4 Bulan lagi aku nak menikoh.

Yeeeehhhhhhaaa.

i love u mak abah semua lah kerana merestui cinta kami ini.


 jangan silauuuu! Hehe maafkan sy ayahdin.
Okay baju biru tu abah saya. Baju Pink tu emak sy.
Depan kanan sekali tu ayahdian-bapak saudara syafiq n mak saudara syafiq.
Tapiiiiiiiiiiiiii..siapa sangka. Dunia ni kecik je kan kan kan? Ayah din @ bapa saudara syafiq ni adalah bapa saudara aku juge. Hehe x faham? Camni, abah sy dengan ayah din nie adalah 2 pupu kot cmtu. Sedara sebelah abah. Kira kuat gak tu kan kan?

Jadinya kitorang ni kira memang sedara lah. Senang cite! Hehehe

Kecik je dunia nie. :)

Musykil dengan gambo tunang saya yang gelaps tu? Heee maafkan lah dia. Org koje kat site mmg mcm tu.
Huyeehhhhh. Janji gua sayang kann..hihi ade?

eira

No comments:

Post a Comment