Everything happens for a reason =)


eira rose

Wednesday 19 October 2011

Peminatku ibu mertuaku.

Teringat pulak masa memula nak kenal (bakal) mak mertua aku.
Hehehe..siap ajak gi karoke kauu. Ade mak mertua sporting cmtu? Hehe

Time tu kat REDBOX sogo. Tetiba ngam2 masa dia sampai aku pun menghembuskan suaraku yang tak brape nak macho nie.

Time tu lagu Mencintaimu-Kris Dayanti.

Pergh..feeling feeling siti nurhaliza plak rasa time nyanyi walaupun nebess. (perlu ke nebes?)

Mama : Ambui suara mantap. Nanti boleh masuk pertandingan karoke kat tmpat mama. Konpem menang!
Tonang : Hey..tenguk orangla..pandai pilih kot..**tetibaaaa kan?

Kau ade? Hahaha..gila lah. Tu miming boleh la ma ui..
Tapi aku biase je..

Dia cakap cmtu sebab nak jaga hati aku kot..eh sedap pe? Kan? (jaga hati sendiri)

Kang aku upload video karok satuuuu kang korang tuduh suara aku mcm siti nurhaliza lak. Cane?

Hahahaha **pitammm

eira

No comments:

Post a Comment