Everything happens for a reason =)


eira rose

Thursday 20 October 2011

Kau tak suka apakah ku kesahkan?


Ni komen dari kakak exgf tunang aku.

konon2 beliau mangsa keadaan.**geli okei :P

Dorang nie memang takde keje kan?
Dulu kemain kau sanjung2..pastu nak kutuk2 pulak.
Konon tau semua. Shitttt lah.
Nak bagi aku was2 dgn tunang gua memei tak dapatlah jep!
Kalo tak, takdela aku terima dia dalam hidup aku.

Lebai malang la ape la.
HUhu..gila apa meroyan duk call2 lagi tunang gua.
Anta gi klinik lah. Sakit lah mcm nak mam*us. Tu paling aku kelakar..
Adoi mana pegi jantan2 ko yg lain..?
Huhu..susah2 tunang aku jugak ko cari. :P

Veri hell lah~
Serius lawak2..
Siap bagi mesej mencarut carut kat tunang aku paksa paksa suruh hantar gi klinik.
Aku baca pon naik rimas..sian syafiq.
Veri ketidak matangan~
Tapi mesej2 iteww jadi bahan ketawa kami bersama. Hell nye kan? **

Ni lah dia dugaan bertunang.
Dugaan yg sangat kecil bagi aku.
Aku sangat yakin tunang aku takkan la gilaaa nak balik dengan dia balik kan.
Kau gila kah bedah? Tidakk kan?

Dugaan paling besar bila aku kehilangan abg kandungku sehari selepas aku bertunang.
Semoga kau tenang di sana. Amin. Al-fatihah buat arwah~

mama : kalau perempuan tu kacau lagi, bagitau mama. Tau la ma nak ajar dia.
aku : malas nak amik port/layan dak tu la ma. Gila.
mama : ma takut dia serang2 kau je. dia tu prangai lain macam sikit meroyannye.
aku : ini kak yong lah maaa..gila kah dia mau serang2..?hehe
mama : *$#*$#@*&#!!

Okei kadang2 memang aku poyo sikit. Tapi..apalah sangat yg kau kesahkan?
Hidup aku. Kau tak suka tak apaaaa.. :)

eira

No comments:

Post a Comment