Everything happens for a reason =)


eira rose

Monday 27 September 2010

Saya tak sehat lah. :(

Haduish. Penin kepala. Badan pon tak sedap.

Memang serius ni tak larat. Berdiri lama lama macam nak pitam.
Makan pun tak selera.
Mahu aku kurus semula nie.
Adeyh~

Macam macam nak buat. Tapi tak lalu.
Duduk saja. Huh.

Borak ngan nad di google talk tentang ape yang aku alami.
Terima kasih kerana memahami.
Semalam call niesa.
Dia juga faham. Mereka kekuatan aku.
Ya.
Kekuatan.
Tiba tiba rasa nak menangis. Huh. Lembik betul aku ni.
Ala..biase la. Tgh sakit ni memang emo sikit.

Layan kan aje la kawan kawan.
Bila lagi nak manja manja mengada.
Time ini lah pun. Hehe :p

Diz week i am going to ipoh.
Kecik akan menemani saya.
Thanks cik.
Nati bila aku dah sihat, aku blanja ko makan + bwk ko jalan jalan.
Tau cik? Janji. Hehe thanks.

Walaupun saya sedih sbb faktor kesihatan yang mengganggu ketenangan diri,
tapi saya masih gembira kerana ada kawan kawan yang sentiasa bersama saya
di saat susah dan senang.

i love them soo much.
They are the greatest fren i've ever met.

bye

No comments:

Post a Comment