Everything happens for a reason =)


eira rose

Wednesday 29 September 2010

Bak boifren satu!!

''Cyg, jgn lah letak pic profile ni, nati org tau awk comel abes la kite"

wakaka. watahell la kn.
sori beb. aku terbaca post tersebut itu tadi di profile tuuuut.(bkn nama sebenar).
comel tak ayat dia? Ke awek dia yg comel? Hohoho. geli mat.



mybe sbb aku jeles kot sbb aku takde boifren. hell lah wei~
ade aku kesah? hihihi.



yelah. dapat awek comel mel mel. mane boleh tahan.
jeles sana jeles sinun.


aku pon penah gak ade boifren cenggitu.
mmg terasa indah mula2nye. buekss.
tp hell la bila lama lama melampau pau kueh pau.
Jeles smpai meroyan pon ape kes nye nok? Yakss!



Penah tak korg dengar istilah KAWAN MAKAN KAWAN?
Ni nk habaq mai.
dulu aku ade pkwe@boifren.
EXboifren aku ni ade kawan.
kawan dia ni ade gelfren lah.
Then dey all ni dh break up baru2 ni kot.(aku tak sure sgt lah sbb aku rase tak pnting utk aku ambil tahu)
Then, yang menjadi permasalahannya ialah,
kwn ex aku ni dok mengacau aku bg msej n bla bla bla kat FB hari hari.


Hey watahell la bero?
cum on la.
apesal perangai ko camni?
aku pon runsing..mmg runsing and kompius plus sgt2 lah marah.


"sejak ex u kenalkan u dgn i, i dh mula suka kat u.
U je yang tak penah perasankan i"
<---- nmpak sgt time tu lu tak setia ngan gelfren lu.


"if u tak percayakan i, kite bekawan la dulu n bla bla bla hell" <--- no need la bero, lu main jauh2 la wa ingat..ni bukan tempat lu. Baik lu belah je sebelom wa belasah u kaw2. (ganas nokk)

Mmg aku keras kepala tahap dewa.
Mmg aku degil.
Mmg aku mulut laser (kadang2).
Mmg aku slumber ckp tak pikir perasaan org.
Mmg aku sombong tahap taik idung masin (mcm tak kena je perumpaan ni? hehe)
Mmg aku garang.
Mmg aku poyo. So what? Puas hati?


At least aku tahu lagi nak hormat org.
Ya. Aku mmg benci ngan ex aku tu.
Ade tak lu pikir, ex aku tu ape dia akan pikir kalo wa ade hubungan dengan lu? eii bapak geli!! memang tak dapat lah jepp!
Dan aku jugak memang tak minat nak kawan ngan lu lah.

Kalo lu ade rase nak memainkan gua nak try2 gua, baik lu blah je la beb.
Serius cakap, lu buang masa lu lah.
Baik u kacau bohsia2 sana la ade kot nak layan lu.
Tu pon kalo diorang nak lu.
Lu ni kalo cmpak laut pon, ikan pon taknak makan lu kot.

Hey demm. Go to hell la ngok ngek.
Kalo lu terbaca blog gua ni, lu sendiri paham la kenapa gua tak penah nak layan lu.
Jgn ganggu hidup dan mati wa.


Sekiannnn.

Aku dh penat dengan lelaki itu.


boifren.
boifren.
boifren.



bak satu! haha.


Ya Allah..gimme a lot of faiths,
eira



p/s : Rindu kat rambut pendek ini. Ohooo. Rindu kt kwn kwn saya..

No comments:

Post a Comment