Everything happens for a reason =)


eira rose

Monday 13 September 2010

Lembaran Baru

Hai hai..

Selamat Hari Raya Aidilfitri.
Maaf Zahir dan Batin kepada semua yang mengenali diri ini. :)
ecei. skema lak.

Hehe ;)

Maaf kerana sudah lama aku tidak memblogkan diri ai.
Saje nak bagi u all rindu dengan ai. Haha. Gile perasan.
Korg rindu ke pon?

Maaf juga kerana beberapa entri dalam blog ni harus di delete kerana
kedengaran tidak enak apabila dibaca.
Maklumlah.
Aku single kembali.

Kenapa aku single kembali?
Kenapa? Bagaimana?
Biarlah aku dan dia saja yang tahu.

Tiada jodoh. Mungkin itu lebih tepat.
N aku redha dengan segala apa yang jadi.
Dari jauh, aku mendoakan semoga dia bahagia selalu dan mendapat jodoh yang baik kelak.
Amin.

Aku mohon beribu kemaafan kerana tak dapat jadi yang terbaik. So sorry.
Kau ade bahagian kau, aku ade bahagian aku.
Please..
Jgn lah menyalahkan sesiapa dalam hal ini.
Aku mintak semua org, hormat lah dengan mase hadapan yang akan kami lalui.
Memang..takde sape yang ingin berpisah.
Tapi i reali2 hope, it would be the best decision i've ever made.

Kadang kadang, ape yang kite mahu, tak semestinya kita dapat.
Apa yang kite dapat, tak semestinya apa yang kite mahu. Kan?

Biaselah. Kecewa. Mengecewakan. Terluka. Melukakan.
Lumrah alam. Nak tak nak,kena hadap jugak.

Terima kasih kepada keluarga tercinta.
Tak putus putus mmberi aku kekuatan dan nasihat utk aku
teruskan perjuangan hidup ini.
I love them soo much.

Kepada kwn2,
Thanks for always being there for me.
Kamu semua kekuatan saya.

Ok, sampai sini cukup.
Pasni nak hepi2 saja.
Tak mahu lagi sedih2.
Baibai.

LOTSof LOVE,

eira

No comments:

Post a Comment