Everything happens for a reason =)


eira rose

Tuesday 14 September 2010

PLAY me?

Ahaha.

Shud i repeat things i've mentioned before?
LOVE is just not for me at this moment.

Yes.
Saya sangat mudah didekati.
Saya suka mengenali kamu,kamu dan kamu.
Saya mudah mesra.
Saya suka senyum,suka bergurau.
Suka mendengar kamu berbicara.
Suka ambil berat. :)

Tapi,
Tak bermakna.
Kamu dengan sewenang2 nya boleh buat saya jatuh cinta pada kamu.

Buatlah apa saja.
Ia tak akan mudah dapat mencairkan hati saya.
TIDAK untuk kali ini.

Kalau dalam kepala hotak kamu ade rasa ingin TRY.
Nak main2kan perasaan saya? Ouh just forget it babe.


Dun waste of ur precious time by doing that SUCKS thing.
Jgn bagi saya ketawakan anda sebelum anda mentertawakan saya.
(amaran keras)

Saya ikhlas mengenali dan berkawan dengan kamu,kamu dan kamu.
berapa byk kamu daaa.**

Sila jgn hilangkan kepercayaan saya pada kamu.
Jgn khianti persahabatan ini jika tak mahu mengakhirinya.
:)

Nota kaki : Cinta saya hanya untuk orang yang layak bergelar suami saya suatu hari nanti.

Ciau~

No comments:

Post a Comment