Everything happens for a reason =)


eira rose

Wednesday 15 September 2010

Lelaki? Semua sama.

Sori. Ini bukan isu perkauman or wuteva.
Just meluahkan rasa yang terbuku.

I hate this feeling bila saya rasa semua lelaki sama.
Till i met someone yang boleh dipercayai. N hes gonna be my future husband.
Siapa dia? Still tak tahu.

Lelaki kasar?
Yes.
Lelaki suka mengambil kesempatan?
Yes.
Lelaki memandang pada luaran?
Yes.
Dan saya setuju sekiranya dikatakan kadang2 kita akan ditemukan dengan orang yang salah dulu sebelum kita menjumpai orang yang tepat untuk kita. :)

Sangat setuju.
Saya pernah dikecewakan. Dan saya juga pernah mengecewakan. :(

So dari situ, saya berazam. Saya tak mahu terlibat dalam dunia cinta-cinta ni lagi.
Melainkan, saya merasakan beliau betul2 ikhlas dengan saya. Dan, saya sudah betul2 bersedia untuk tidak mengecewakan dia. Saya bukan PERFECT. Saya manusia biasa. Saya minta janganlah terlalu mengangkat saya terlalu tinggi. saya gayat**
Bimbang nanti bila terjatuh, saya yang akan merana dan kesakitan.

Ya. Saya sangat degil. Hanya kesabaran seseorang yang mampu mencairkan hati saya. :)
Saya kalah dengan orang yang sabar.

Ok. Semoga hati bertambah kuat. Semoga kita semua diredhai olehNya. Insyaallah.

Salam.

p/s : ini entri sedih ke hape? ;)

No comments:

Post a Comment