Everything happens for a reason =)


eira rose

Monday 20 September 2010

Maaf ???

awk....
awk sy sebenarnye nk mintak maaf kt awk atas ape yg saye penah buat dulu kt awk...
sy tau dulu sy x hargai awk....
sy minta maaf sgt2 kt awk...
sy tau sy bersalah....
sy x minta ape2 kt awk...
tp sy juz nk minta maaf kt awk...
awk maaf kan sy yek...

sebetul-betulnye...
lepas awk pergi dulu memang sy menyesal awk...
tp ape bleh buat kan...mase tu dah berlalu n sy tau awk xkan terima sy blik...
tp ape yg penting awk maafkan sy awak...
ni no sy...********.
sy juz xnk hilang eira dah....tc k.

~~~ i've got that msg..buatkan aku tersenyum. Bukan aku mentertawakan.
Cerita tu dah lama berlalu. Dan aku pon hampir2 terlupa. Dah lama aku maafkan dia.
Ya. Aku mmg nampak keras, tapi lembut di hati. Hehe :)

Tapi..untuk kembali bersama tidak sama sekali. Untuk berkawan? Ouh tidak lagi. Aha.
Banyak kali jugak kan aku gagal dalam bercinta cinta nie..?

But its ok. Itu bukan lah titik akhir hidup aku. :)

Cinta dan kasih syg saya hanya untuk lelaki yang tahu menilai dan menghargai.
Untuk bakal suami saya yang masih tidak diketahui siapa : Di mana kamu syg? I love you so much! Hehe gilo!

Ape yang penting, cari arah hidup aku dulu. Cari duit. Baru yang lain2. ;)

lots of love,
eira

No comments:

Post a Comment