Everything happens for a reason =)


eira rose

Thursday 1 December 2011

Rombongan CikMaria ke Kedah


Last week..mak aihhh..basi dah cite nie. Hihi. Okei sambung. Last week (sabtu) pi anta kak ayu kawin bertandang umah pengantin lelaki kat Sik, Kedah. Gambar kat atas tu diambil kat tasik pedu. Cun gila kan pemandangan kat balakang tu? Serius cantik sangat2.

Lepas anta pengantin, tidur satu malam kat chalet Hill View Resort Beris ape tah namanya. Tapi dekat ngan ladang anggur kat situ. Esoknya..(ahad) balik KL.

Ontheway balik tu, singgah pi kuala sepetang, dok makan mee udang. Hihihi..suddaappp..
Banyak aku makan. Okei UNLIKE!

Then sempat singgah IPOH. OMG. Lama gila oi tak jejak ipoh. Pi makan nasi vanggey. Helo tercapai jugak kemengidaman aku nak makan. Pehh..layan! Ni semua gara-gara mama yang beria-ria ajak singgah ipoh.
Aku pun tak pahammmmm..

Asyik makan dan makan. Oi bila nak slimmmm balik nie?

aku : Nak dietttt..kamu ni spoil la asyik suruh kite makan je..(best tak? best tak alasan tu?)
encik tonang : Hihihihi takpe..skrang pon dah okei. Kite suke je..

Oi..aku benci jawapan tu. Sebab..ianya akan membuatkan aku takmo diet. Oiiiiii..gilo.


No comments:

Post a Comment