Everything happens for a reason =)


eira rose

Thursday 8 December 2011

Bye bye Jabatan Perubatan PPUKM :)

Eh eh..jangan salah faham.
Bukan nak bye bye selamanya..kejap je.
Ahakssss..

Ekceli aku kena pegi kursus kat PD, 9-11 Disember 2011.
Jom follow jommm..

Memandangkan bos aku sayang aku. So, bukan senang dia nak lepas pegi kursus @ cuti suka-suka hati aku. Beliau sangat komit dengan kerja.
Jadual aku keje pon dah kalah org keje swasta..
Mana tak nya..minggu ni je hari-hari balik pukul 7pm. Kau lalu ke cik bedah?

Thats why ramai PA yang penah keje kat sini tak tahan then ciao dari jabatan aku.
Beliau juga adalah seorang pelupa..yg kena remind banyak kali..
Tak kisah la bab meeting ke..surat ke..apa2 la..kena ingatkan banyak kali.
Tapi takpe..dia baik tau tau tau?

Kalau aku cuti, dia paling kelam kabut..

Everything dia akan make sure dia tahu nak buat.
Kalau tak, siap la call @ mesej aku..sampai nak cuti pon tak senang.
Smpai tonang pon pelik..malam-malam pun nak mesej aku..aiiyyaaa..

Haaa..penting tak aku di sisi beliau?



Letak kat pintu bilik aku supaya semua orang notice aku takde :)

Haaa..begini..hihi so jangan kacau gua ye..

Ni letak kat PC boss aku supaya dia tak LUPA.
Selain daripada mesej dia pagi2 besok!
Brape kali mao bagitau la kan? Hurmm..

Tak ingat lagi tatau la kan?

Hehehehe! So kalau ade boss yang terlalu grip korang, buat la cenggini.
Ok byebye boss!

Noktah

No comments:

Post a Comment