Everything happens for a reason =)


eira rose

Monday 5 December 2011

DUGAAN org bertunang

Orang orang tua selalu cakap tak elok tunang lama lama. Thats why aku takmo tunang lama lama.
Abah n mak pon tak suka aku tunang lama lama. Macam-macam boleh jadi.
Tapi apa-apa pun aku rasa time ni lah nak mengenal hati budi pasangan/tunang kita kan?
Kuat ke tak hati masing-masing tempuh dugaan.
Tambah mcm aku dan tonang. Kitorang kenal masa bertunang ni lah.
Sebab sebelum ni tak de nak becinta-cinta bagai bertahun-tahun mcm org lain.
Dia lamar aku, dan aku terima. :)

Sepanjang tempoh bertunang nie..(genap 6 bulan bertunang),nak kata takde dugaan tu tipu lah.
Time bertunang ni la ex ex segala ex datang balik.
Time ni la bertimpa-timpa orang dtg menggodaaa..
Macam-macam.

Tapi alhamdulillah. Setiap apa yg datang, hati aku dan dia cukup kuat.
Yg penting, percaya..jujur.saling mengingati.

Gaduh? Gado manje ade la...hee ngan dia mmg tak penah gaduh besar.

TERUS TERANG. Yuppp..itu paling penting.
Ade sakit hati ke ape ke..cakap in person dgn dia.
Semua masalah boleh hadap n setel sesama :)

I promise u sayang..i'll be there for u whenever u need me..

suka pic nie..candid time :)

Noktah

No comments:

Post a Comment