Everything happens for a reason =)


eira rose

Friday 10 December 2010

LEPAKS itu sangat BEST!

Hai..hari ni saya taknak type panjang panjang.
Biarkan gambar gambar ini menceritakan kegembiraan saya apabila dapat berjumpa mereka meraka ini.



yaaa..perempuan perempuan yang sangat saya cintai ;)

Anggota lepakss..hehe di strawberry farm genting highland ;)

strawberry. Nyammm!

kawad.

cakkkkkk! hehe.




1


2.

3.



Boi selalu cakap. 'korang ni selalu buat muka tipu bile amik gambar.'
Hahaha..nah khas buat boi, muka jujur dan takde perasaan. :)


Duduk kepenatan!

frenship reveroff!


Ni idea boi..
Pempuan buat muke belagak.
Laki buat muka nak mengayat.
Kelassssss! Hehehe



Apies the kasanovaaaa! Haha


It was a candid pitcha. But i do like it!



they always make me smile ;)


idea bergambar hampir pupus!


Its me..yeay~~~
For the next trip, make sure ramai lagi boleh join.
Mesti lagi fun kan..?
**Pada awalnya, hanya saya, niesa n nadia saje plan nak jumpa.
Tuppp tup! Ade pulak yang mahu follow..well yeah..sangat hepi anyway!
1. Lepaksssking.
2. Gossippinggg.
3. Commentinggg.
4. Karokkksss.
5. Makannnns.
6. Fighting!
7. Bahan membahan!
Semua itu membuatkan saya rindu!
Sayang kamu, kamu dan kamu!
Loadddss of love,
eira

No comments:

Post a Comment