Everything happens for a reason =)


eira rose

Thursday 16 December 2010

Cik EIRA mintak MAAF :)

Salam mesra peluk ciom kepada all my readers. (hey..nak cakap melayu, cakap melayu je lah! )

Okay2..serius.

Saya, nazirah roslan, ingin meminta maaf sekiranya ada sebarang penulisan di dalam blog saya ini membuatkan hati sesiapa terluka, tersedih, terbengang, terkeliru, tersalah faham.

I never mean to hurt anyones feeling..saya memohon maaf dengan penuh rasa rendah diri.

Saya tahu dan sedar, terdapat jugak follower saya yang follow secara anonymous (bajet betul minah nie kan? )..hehe!

Tapi, apa yang ingin saya perkatakan di sini ialah, saya hanya seorang blogger yang tak lari dari membuat kesilapan. Kadang kadang saya tak sedar, apa yang ditulis oleh saya akan membuatkan pembaca sekalian salah faham, sakit hati n ape2 la sehingga kalian berasa nak lempang muka saya 14 kali ke ape kan. Jangan laaaaa..huhu.
Saya mintak maaf tauuu awakkk, awakk dan awakkk..ala bucuk bucukkkk..urrmmm cakkk! Hikhikkkkss! gedik**

I am not perfect..anda pun sama kan?kan?

Jadi, sila lah maafkan saya ye..pleaseeeee..hehehe! ;))

Apa yang ditulis oleh saya di sini, kita habiskan saja di sini ..

Mungkin lepas ni, saya dah jarang2 update kat sini memandangkan saya, nadia n niesa nak create 1 blog lain utk kami bertiga. Sebenarnye saya nak merajuk sat 40 tahon! Ceaaa bajet kau merajuk ade orang nak pujuk ke eira? Geliss makk okay!

Iskk..tolong serius boleh?
Dah la tu..tulis panjang2 muntah plak korang baca.. :)


Tenguk gambar ni aku plak rase nak bagi pelempang kat diri sendiri..mengada tauuu..huhu

Please forgive me,

eira

1 comment: