Everything happens for a reason =)


eira rose

Thursday 1 April 2010

Strong enough!! Yess!

I am feeling sooo gud today.
Even tidur pada pukul 3 pg semalam.(gi makan ikan talapia bakar punye pasal hee)
Still feels good..huhu. I like! (padahal waktu rehat tadi membuta jap haks!)

sayangs-sayangs ku semua..
ingat tak..aku penah ckp psl perasaan aku kat seseorang?
Helo2..aku rase aku dah ok kot.
i mean tak rase hurts lagi kot.(biaq betoi hang ni eira..hahahaha..cover cukup!)
Ye la..dulu time dia nak, ko taknak kan..skang baru kau nak terhegeh kan ira kan..amik kau..! keji..! hihi.

Soooo..terima lah saja kenyataan. Aku masih terkilan.

Kikiki takde la..i am okay!
Cool je haaaa..hihi.
Ni ade beberapa tips utk korg yang sedang bersedih ye..ololololo..! :

1. Cuba sedaya upaya pikir diri sendiri sgt hebat smpaikan org lain tak layak utk korg!
Hahaha..gelabah!

2. Tenguk dlm cermin,ckp sorang2.."Woii..dia taknak kau lah!! Degil tol ko ni!Penampo kang?" Err..takut2!

3. Bila berborak, anggap cam kawan..layan cam kwn..cam biase2!

4. Pikir positif..eleyh..taknak aku eyh..org lain ade lagi kan?kan?hehehe nak sdpkan ati..lalala~

5. Pikir negatif..errr..eleyh bukannye ensem,cun baik bla bla bla sgt mamat/pempuan tuuuuu..hehe

6.Jgn terlalu berpikir..i mean..sebok2 kan diri..hihihi.

7. Tenguk kat cermin..beri senyum paling manis dan menggoda sekali utk diri sendiri! Then ckp..lawanye/hensemnye aku ni..hahahaha(konpidenkan diri sendiri) tp sekali je..kang org lain perasan ckp korg gile lak..cane?

8. Biarkan perasaan ni pergi..sbb? Kalo ko punye,mesti dgt balik lah..kalo dia tak dtg balik means,itu yg terbaik la utk ko..kan?kan?Belajar menerima ketentuanNya.

9. Kita ni diciptakan berpasang-pasangan kan.Just letak dlm kepala: Oh ini bukan pasangan kita kot.Silap pasangan lak.Aih.Tettt! Please try again later...so jgn buang masa!!

10. Tuhan tu Maha Mengetahui ok. Sooo..segala apa yg terjadi mesti ade sebab n hikmahnye..Redha je kay?

11. Sila pecaya bahawa org yg korg suka tu akan menyesal kerana memperkotak-katikkan perasaan korg. Serius!
Try la tips2 aku ni. Kot2 menjadi kan.

Tunggu ya. Saat aku ade boifren, akan aku umumkan. Haha. Dan aku akan pastikan beliau merupakan boifren yg akan menjadi suamiku kelak..(romantik tak aku?) Hee! Syg beliau!!-tatau sape. weee!


lotsofLOVE
eira

2 comments:

  1. AKu sayang kamu..kamu..dan kamu semua! Cintaku untuk dia..hoho..masih menunggu!

    ReplyDelete
  2. org yg snap gmbr tue pown msti cool gak kan??
    hihik...

    ReplyDelete