Everything happens for a reason =)


eira rose

Friday 2 April 2010

Derita merinduimu ~~

Flying Kick..kikiki!

Hoho..sgt demam. Sgt tak larat.
Rase nak pitam. Pitam nak rase.
Ouh. Sgtsgt penin. Batuk dan sakit sendi melanda tubuhku.
(tp muke maintain nak melawa je walaupun touch up la 10 jam pon..lawa sikit la dari kambeng tino blkg umah cik joyah..hee tah sape aku tatau)
Petang mau ke klinik.

Harap2 akan ok.
Erm..lately slalu dapat mysterious missed call and msg.

"Hai..nak berkenalan boleh..?Awk sihat?Awk watpe tu?"
Sorry la babe..ingat aku kaunter pertanyaan ke?Mcm budak2.

"Hye..sy nak kenal ngan awk leh? Sy tak kenal awk..dan awk pun tak kenal sy.."
So what? Do i care? Sorry ya..aku tak layan strangers dgn mesej2 bodo camni.

Get a life la wei.
Aku tak faham kenapa ade org yg sedemikian rupa?
Coward.
Buat aku bertambah demam lagi ade la.
Sila pergi jauh2. I WARN U..!tegas**

Hurmm..tetibe layan lagu ni.

Jika kau dapat memahami hati seorang perindu, baru kau tahu derita hatiku.
Jika satu hari nanti giliran kau merindu, baru kau tahu derita hatiku.
Segala yg berlaku bukan kemahuanku..
Apa gunanya bahagia jikalau bersamamu hanyalah untuk sementara waktu.
Aku pilih derita merindumu.

Am i wasting my time?
eira loves abah n mak soo much!!

Huahua.
Nak tenguk tak my Mr. Right?Angguk la kepala tuuuuu..
Suspenzzzeisme!
Hee!
Jeng jeng jeng!





He makes my heart melts..huahuahua!

Oh Kamal Adli ku..(geli tak??)hee

Ca alip botttt..

Taa!

~~cakap tamo ingat dia..tapi nape dia je yg dok dlm kepala hotak ai ni..

adesssssssss..!

3 comments: