Everything happens for a reason =)


eira rose

Sunday 11 April 2010

HATE me or LOVE me..?

Hoho..bace entry kemain lagi kan.
walah walah..
eh ade aku concern ke sesape nak ckp my blog is jiwang?
hehe..jiwang means berperasaan kot.
Asal korg takde perasaan ke?

Ke..mmg dilahirkan mmg suka menyakitkan hati org?
Hey hey..aku tak concern pun pasal kau..jadi kau pon jgnlah susa2 concern baca blog aku then nak kecoh ckp my blog jiwang.
Halo..dis is my blog. i repeat. THIS IS MY BLOG.
Soo..get a life.

Suka hati aku lah nak tulis ape pun.
Ade aku concern? Haha.Tak suke?
Blah.

Aku hanya menghargai org yg tau hargai perasaan aku je.
Sekian ye. Harap maklum!!
Jgn menyemak. Ouh terima kasih.

2 comments:

  1. babe...sape yang berani kutuk blog membe aku ni??cis...kalau aku tau,aku sepak bontot dye 8 kali...kalau da rase jiwang,x yah la bace kn??sebok jerkk..

    ReplyDelete
  2. blog kite kan so lantak la kite kan..hish.. biakan je org cam tuh....huhu...

    ReplyDelete