Everything happens for a reason =)


eira rose

Monday 22 March 2010

HARAPAN BARU... =)

Hohohoho..tajuk entry yang sangat suspend ok.. =p
Suspend tak? Sila anggukkan kepala anda**
Apekah yang dipanggil harapan?
Ntah aku pon tatau.
Aku dah malas nak pikir bab2 harapan ni.
Aku nak cari kebahagiaan je skarang ini. Halo2..blog ni asyik2 sedey je kenapa?
Tak paham aku.URH!! Dah2..pasni aku dah malas nak besedeyh2..(huits boleh ke?)

Walaupon aku sunyi tahap gaban punye adik beradik..(tak la sunyi sgt pon..saje je cakap camtu..plus,ego!!)..tapi aku bersyukur sgt..at least aku ade family yg sgtsgt sygkan aku..ade kawan2 yg GOJES gile!


Ni Gengster aku masa blajar dulu..hee!!


Ni bersama cik Elyn dan boipren nye..

Aku takde boifren..haha. Kenapa? Musykil ke aku takde boifren?? Arh..lantakla takde boifren pon. Ade aku concern?? Ok je takde boifren kot.
TAPI.....

Serius sunyi gila laa..(honestly) tenguk org lain bedating bagai. Aku sesorang je. Sgtsgt padan muka aku. Nasib ade Elyn Said..huahua!! Peneman setia aku walau di mana aku berada. Shes my fren merangkap my boifren. Haha. Boleh ke camtu? Layan kan aje la.. =P

Jap..nak test jap. Siapa mahu jadi boifren saya angkat tangan?? Cepat2. Desperate nak mamp*s ni.
Hahaha. Helo2. I'm cool ok. Takmo la desperate sgt. Haaha. Bukan tak laku sgt pon.Cuma taknak je..(ecececeh belagak gile gadis ayu tersebut) Anda dibenarkan pengsan ok.** =)

Tunggu la ye. Sampai satu masa nanti, ade la tu. huhu.

Kepada yg ade boifren ---> Saya sangat jeles ok!Anda perlu tahu itu. Huh..
Tapi u all jangan jeles ngan i ye..kalau kuar shopping tu sgt bebas meliar pon takpe.
Takde sape nak kesah..haha!! Statement *meliar tu jgn disalaherti ok.Tolong! Hahaha.
Sy budak baik..plus, sgt2 comel..hihihi! ^_^ (perasan)


Ok..get to go.

tadi nadia pesan..

nadia : aku taknak tenguk ko nangis lagi ira.Jangan buat keputusan yg sala kay..

eira: ok sayang..thanks. I LOVE YOU sooo much yunk!


Pendek je ayat dia. Tapi bagi aku sgt padat dan bermakna. Peringatan dari sorang kawan utk kwnnye.

Ok..dah. Nati story lagi. Tata.



I am TRULY happy now.

eira

muka gadis single.
muntah.wekk!!


No comments:

Post a Comment