Everything happens for a reason =)


eira rose

Wednesday 31 March 2010

Bella VS Eira??

Hihi.

Pada suatu hari..satu kejadian terjadi.

"Bella, mane dokumen saya yg dah sain tu?"

Konpiden betul pegawai tu memanggil aku dengan nama Bella!!(marah ni ok..)

"Nama saya Eira la..bukan Bella.." Jawab aku selamba.

"Hehe biarlah. Tahu kenapa sy panggil bella?"

Aku pon senyum poyo cam malu2 sipot sambil menacari dokumen yg beliau nak.

Hoho saje ye. Manyak cantek tuka2 nama eden!!
Takpe. Aku abaikan. Tp aku keep thinking gak. Why huh??
Pada masa yg sama malu nak tanye kenapa. Mcm poyo lak tanye2 kan.
Lantakla nak panggil ape pon.


Tetiba aku kene turun groundfloor ade keje sikit(workaholic la katekan huhu).

Sambil memegang fail2 dengan penuh yakin,aku pun tersengih2 masuk ke dalam lif.

Dlm lif, aku tenampak lagi pegawai ni.Poyo je bila tetibe aku terdengar sesuatu.



"Eh, Bella pon ade?"maka berkatalah pegawai tersebut.

Hoho semua dlm lif tu tenguk aku.Sgt malu. Awhhhh~
Bella? Biar betik.
Nak tau kenapa? Jeng jeng jeng.
Ni beliau2 la yg cakap.Bukan aku ok.
Sila muntah dulu. Huhu**








Bella dlm cite Twilight rupenye. Cess!


Hoho. Tak sama kan? Sila geleng kepala. Hahahaha!

Now u can muntah kaw2. Hakhak!

I repeat: Bukan aku yg cakap yek.Beliau2 yg cakap.Hikhik.

Start daripada hari tersebut, beliau memanggil aku dgn nama Bella dgn konpidennye.

Aduyyyai. Menci ai! Sedap2 nama aku eira tau!Hilang terus kemelayuan beta! Dush.

Huhu..ok..get to go now(malu2! entri perasan) wee.


Taa!

2 comments:

  1. eira cntik lagi dari bella tue...nama eira lagi sedap dari bella..heheheh

    ReplyDelete
  2. hehehe..ala atie nie..malu ai tau..hikhik!

    ReplyDelete