Everything happens for a reason =)


eira rose

Tuesday 3 January 2012

Sebab kamu yang terbaik buat aku

Kalo belum kawen orang sibuk tanya bila nak kawen?
Bila dah kawen, sibuk tanya bila nak ada anak?
Bila ada anak, sibuk plak tanya bila nak tambah lagi anak?

Kadang-kadang isu anak ni boleh buat gado @ orang kecik hati.
Tapi bagi aku itu semua rezeki masing-masing.
Cepat atau lambat je kan?

aku : lepas kawen nanti nak kena ada anak terus ke?
tonang : ikut kamu la sedia ke tak..
aku : tunggu setahun dua dulu laaaa..cam tak sedia je. muda lagi boleh enjoy dulu..(pancinggg)
tonang : kite tak kesah..tapi kite rasa kamu dah ade ciri-ciri keibuan tu..dah boleh dah tu..

Cop! Maknanya apa tu?
Lepas tu kannnn..dia start berangan. Nanti anak nak panggil apa la..
Nak nama apa la..haishhhh..Hes soo excited! Hello..Belum kahwin lagi okei..!
Ce sabo..ce saboo..

Makin menjadi jadi dia punye berangan.

**Dah rasa diri makin dewasa..makin besar tanggungjawab.

Moga aku menjadi anak yang solehah dan isteri yang mithali kelak.
AMIN ya Rabbal Alamin.

Dan sesungguhnya aku amat mencintai kamu, Mohd Anwar Syafiq bin Shahruddin.

Noktah

No comments:

Post a Comment