Everything happens for a reason =)


eira rose

Sunday 15 January 2012

Kenapa Sam Collection?

Start daripada lepas aku bertonang aku dah survey banyak tempat untuk amik pakej pengantin.
Tapi dalam banyak-banyak tempat kat area umah aku nie..ade satu tempat yang telah menarik hati aku.
Masuk sekali je terus book okei.
Kepada bakal-bakal pengantin yg area umah dekat2 teluk intan ke bagan datoh kampar tapah bidor ke boleh la amik pakej kat dia.

Guess what? Yang amik pakej dari dia pun ade jugak dtg daripada KL. Jauh2 tu datang. :)
Sebab? Sangat up to date n berbaloi2 okei.. tak tipu.
Pendek kata, harga dia setimpal la dengan servis layanan yang dia bagi.
Baju pun chantek.
Pelamin..pehhhh..mcm mahligai impian kauuu nyahh..kelass!

Apa-apa pun pakej pengantin yang korang nak amik ni kena la padan dgn kemampuan.
Jgn berhutang semata mata nak glam masa kawen kan.
Not good..not good.

Cantik kannn? **berangan jap..lalalala ;p
Kalau nak tenguk contoh-contoh baju n majlis yang sam collection penah handle sila klik sini .
Memang puas hati. :)

Terpengaruh tak korang agak2..? Heeee..

Okeilah..ni aku promote secara FOC ni untuk sam collection sebab memang aku suka servis diorang.
Next time dorang kena bayar kat aku. FUhhhh!
Huahuahua.

Noktah

No comments:

Post a Comment