Everything happens for a reason =)


eira rose

Wednesday 3 August 2011

MAAF

Aku tak tahu ape yang aku rasa skarang.
Ya..aku hepi dengan kehidupan aku skarang.

Dikurniakan seorang lelaki yang baik, memahami, penyabar, penyayang.
Ape nak lagi kan?

Aku bersyukur sangat2.

(maaflah kalau entri ni agak serius pulak kannn..huhu)

Kadang2 aku rase aku sangat bertuah.

Kadang-kadang aku diserang rasa bersalah.
Yela, pernah aku mengecewakan orang.

Lebih tepat, masa tu aku tak tau ape yg aku cari.
Aku keliru dengan kehendak diri sendiri.

Lelaki sebelum2 ni, bukannya tak baik. Cukup baik.

Tapi mungkin aku yang tak ready sepenuhnya utk menerima kewujudan mereka masa tu.

Kejam kan aku? Bagi harapan tinggi menggunung.
Kemudian mereka ditinggalkan..

Yeah..we are made for each other, but we are not meant to be together.

Senang nye kan?

** Kepada lelaki yang pernah saya kecewakan, dengan rasa rendah diri, saya memohon maaf sekiranya masih ada lagi kemarahan di hati anda.

Nampak simple, tapi ianya sgt bermakna.

lots of faiths,
eira

No comments:

Post a Comment