Everything happens for a reason =)


eira rose

Thursday 4 August 2011

Jom pergi honeymoon..!!

Hehe lega bila tiket penerbangan ke Ho Chi Minh, Vietnam dah settle.
Mesti rasa mcm ape je kan? Belom kahwin lagi nak beria2 book ticket.

Memandangkan air asia ade buat promotion untuk next year, so ape lagi..
Grab je la menda yang ade.
Kebetulan tarikh tu lepas aku nikah..sambar je la.
N murah sangat aku rase.

Dalam rm400++/person. Pergi balik.

Ni boleh katakan hadiah dari mak mertua aku la. Sebab dia yang sponsor.
Tapi kalau ikut plan asal, even dia tak sponsor pun sy & encik tonang mmg berniat utk ke sana.
Kota sejarah kata encik tonang! ;p

Tapi...... kalau tak pregnant la. Huhu.
Kalau pregnant time tu, tak dpt lah nak pergi.
Hihi..ececeh..jauhnye aku berangan.
Takpe, kan boleh buat family planning.

So, jgn cari saya Mei 2012..(lambat lagi kot? pfffft..! )
Hahaha kasi chance la pada saye ye? Hihi..

**buat anak kat vietnam nanti la? erkkk...sila tampar muka saya sekarang! Haha

lots of love,

eira

No comments:

Post a Comment