Everything happens for a reason =)


eira rose

Thursday 17 December 2009

~merindukan sesuatu..

Hye..
hari ini rasa macam penat sangat..dengan kerja yang melambak-lambak..
tak larat je rasa kepala nie..
adeyh..
tapi aku rasa macam sesuatu yang tak kena dalam diri aku..
perasaan aku..
rasa kosong yang teramat sangat..aduh..
nak berair mata dibuatnya..
rileks eira kay..rileks..
adakah aku merindukan sesuatu??
OMG..tolong aku Tuhan..
Aku tak pasti dengan perasaan aku skarang..
Kabur je..
Ape yg kamo nak eira???
ARh..soalan tu bermain di benak tali perot aku..
entahla..yang pasti..
Aku sedang merindukan dia..
Yes..dia yang dah jauh dari hidup aku..
Sunyi hidup ni Tuhan je tau..
Aku tak mengharapkan satu kejaiban seperti superman ataupun batman menabur cintanya kepada aku..owhh tidak sama sekali..
Aku masih sendiri..(harap masih boleh berdiri)
Aku pun tak bersedia untuk semua itu..
Yang aku tau dan sure sangat2..ku rinda dia..
Walaupun hanya sebagai seorang kawan..
Aku redha..dan aku harap dia OK dan bahagia selalu.. =)
Aduhh..touching lak pagi2 hari nie..

Okaylah..
Nak layan perasaan jap..
Tata..

I am not perfect.
~~eira_rose~

No comments:

Post a Comment