Everything happens for a reason =)


eira rose

Friday 21 June 2013

Anak oh anak.

Dulu..

Bangun pagi, kejut lelakiku pegi kerja, mesti dia akan manja manja dulu cakap kejap lagi la sayangggggggggggg...(dalam nada yg mengada sangattt tau). Dan aku pun apa lagi sambung ler tido sampaikan kadang-kadang terlajak terus bagi mesej kat boss cakap saya EL harini. Drama sangat kenn..Hahaha!

Sekarang..

Bangun awal pagi 4.30am-5 am dah kena bangun. Terus mandi..check barang anak dalam school bag dia, bekalan pampers cukup ke tak..Semua tu kena buat pelan-pelan sebab takut anak terjaga kennnn..Dah setel solat subuh, baru kejutkan lelakiku..barula gi kerja..
Yela, nak elakkan jem..pastu nanti kan aku yg kena hantar rania ke school..oh ye..kang pelik plak korang..kecik kecik aku dah hantar baby pergi school kan. School is Nursery yer..pls take note. Hehehe!

Nampak takkk? Beza kan..

Tapi, penat macam mana pun, mengantuk macam mana pun, bila pandang muka anak, hilang semua keletihan yang ada kat aku nie. Serius! Magikkk kan? Bukan magikk..itulah kasih sayang yang Allah beri pada naluri seorang ibu..Alhamdulillah..




Nia bam bam omei omei ammi..*mak hover sgtt!
Lelakiku heroku sayang..hehe

Model di hati kamii.. ;)

Dahi berkerut sama je anak beranak!

Mummy loves Nur Iman Rania & Abah so much! Bye


No comments:

Post a Comment