Everything happens for a reason =)


eira rose

Friday 21 October 2011

Jumaat yang happening :)

Aktiviti tiap Jumaat :P

Pusat latihan menyanyi katenye kann..1 jam bilik kecik rm17.
Ade 4 orang je so,bilik kecik dahler.. :)

 Okay..pose dulu smntara mereka mereka memilih killer song memasing..cehhh!

 Kelassss kan? Lagu matahariku oleh Kak Aida..menangis tuupp tuppp kalau agnes dengar~
Mantapppppp vokal beliau :)


Ape la yg sedang di feel kan oleh Kak Intan tu..
Patutlaaa..tiada lagi tuuuu..haruslah mantapp kan? Hehe

Tak tipuuuu..suara kak yati mcm ct nur alija celoppp!
Power tuuu~ terpegun kauuuu!

Oi..semua nak tunjuk kemantapan nampakk?
Tunggguuuu..


Bolehhhh? Hehehe! Sumbangkan suara jap! Hehehe Okay semua boleh tutup telinga :P
Bukan apa..takut terpegunnn. Kann? **fitammms tauuu!
  
Tetibaaa encik tonang call. Adoi..tpaksa angkat. Kang dia cemburu pulak kan.
Not good not good.

tunang : kamu kat mana tu?
aku : kat permaisuri..tadi makan ayam penyet. *jawapan nak ngelattt
tunang : sekarang?
aku : karoke jap. teman diorang. *logik tak logik tak?
tunang : cehh..cam biase, tolong nyanyi lagu yg kite suke kamu nyanyi tu. kite nak dengar.
aku : *%&**$

Aku pun tidaklah mengerti mengapa beliau suka paksa paksa aku nyanyi lagu nie. Fenattt!


**tak suka kena paksa.
Bueks! :P

No comments:

Post a Comment